tisdag 30 september 2008

Bloggens höjdare!

Under tiden sedan jag började blogga så har jag fått en hel del nya läsare. Själv önskar jag att vissa av dom kunde försvinna för dom har ingenting här att göra. Men i brist på annat så roar sig vissa med att skriv dumma saker.
.
Till alla andra nya läsare så tänkte jag ta en tillbakablick på äldre inlägg som jag personligen tycker är värda att visas igen.
HÄR ÄR BLOGGENS HÖJDARE: (22 st)

  • 11 JUNI 2008: En gång städade jag här hemma och slängde lite post. Då fann jag en mycket ovanlig sak på ett av kuverten.
  • 10 JUNI 2008: Gjorde upptäckten att dom har gardiner i färgerna senap & ketchupMaxi Stormarknad
  • 29 MAJ 2008: Var hemma hos min vän Robin Ström. Otroligt fina bilder på mig;) Glöm ej läsa den roliga sanna historien om Robins pappa.
  • 28 MAJ 2008: Emma tyckte att mina kläder såg ut som banankola. Höhö
  • 22 MAJ 2008: Jag går verkligen in för det här med Eurovision! Verkligen!
  • 19 MAJ 2008: Det var den dagen jag insåg att Gabriel och jag är som två utveklingsstörda som precis har fått våran första lägenhet. Vi gör vårat bästa för att det mesta skall flytta på men ibland går det fel. Ibland glömmer vi saker och då kan det bli lite...äckligt.
  • 1 MAJ 2008: Tanten som fastnar med foten i en systempåse. En klassiker enligt mig.
  • 16 April 2008. Det var då min blogg gick om Ferdiks bloggBloggtoppen. Se intervjun!
  • 5 APRIL 2008: Dag 4 i nya lägenheten med Gabriel. Jag minns dom där hemska orange rummen.
  • 31 MARS 2008: Min fösta plåtning med MAX.
  • 31 MARS 2008: Filmen då jag filmar min syster på Blomsterlandet, Inte platagen som jag skrev,och hon blir sjukt irriterad på mig.
  • 18 Mars 2008: Lookalike bild på hey baberibasnubben och min far. Bilden äger!
  • 18 MARS 2008: Veckans hoppsan...
  • 13 MARS 2008: En massa bilder på mig när jag rensade ut källaren. Hittade lite magtröjor jag haft på mig förut. man vill bara spy! Hahaha!
  • 13 MARS 2008: Marlene kastade mat på golvet.
  • 10 MARS 2008: Ni skall inte gå på reklamer som denna. Då blir jag orolig på riktigt.
  • 7 MARS 2008: Jag har noll koll på åren.
  • 5 MARS 2008: En helt vanlig dag för fröken Kitty. (Hello Kitty)
  • 20 FEBRUARI 2008: "I en annan del av Köping". Häftig film med mäktiga bilder. Övergiven plats. Borde lägga ut på YouTube.
  • 2 FEBRUARI 2008: Rebecca råkar ungsbaka pappas post. Hysteriskt roligt inlägg!
  • 10 JANUARI 2008: Alexandra förstör hytten på Cinderellabåten. Hahaha.
  • 16 DECEMBER 2007: Vasaradio höjer sina priser under REAN! Värsta missen!

Har skrivit korta förklaringar till alla favoritinlägg. Det är bara att välja och vraka i det ni vill läsa=)

Hoppas jag fick er att le.

Ha en underbar dag på er!

KRAM// Marlene

2 kommentarer:

  1. Vi som du vill ska försvinna, tänker nog samma sak om dig, för du har inget här att göra heller. Korkade brudar får vi nog av redan på annat håll;)

    SvaraRadera
  2. Anonym! Du måste vara mycket mycket korkad. Om hon inte har något här att göra behöver du inte var på denna sida läsa o reta upp dig. Mycket enkelt tycker man

    SvaraRadera