tisdag 23 september 2008

Dum jag är...

Igår när jag var hemma hos mamma så lånade jag min lillasyters smink. Jag tyckte hennes foundation var så bra och frågade om hon använde den. Hon sa nej, så jag frågade om jag kunde få den för den smälte in i min hy så bra. Att det var en ljusare ton än den jag hade hemma. Jag fick den=) Jag blev väldigt glad, men...



När jag kommer hem ser jag att det är exakt samma nummer...


...och dom ser exakt likadana ut.
.
Det måste ha varit ett annat ljus på deras toalett och därför tyckte jag det såg så bra ut. Jag kände mig skitdum när jag insåg att det var den jag redan hade. Haha
.
.

5 kommentarer:

  1. Hahaha men va smart du är*

    SvaraRadera
  2. Haha, gjorde något liknande jag med. Köpte en ny foundation i en nyans mörkare än den jag brukar ha men märkte sedan att den blev för mörk. Åkte iväg och köpte en ny igen, samma som jag hade från början och tyckte att den vr kanon. Såg senare att det var exakt samma som den mörka jag inte kunde ha. Konstigt nog så är den nyaste ändå ljusare... =/

    SvaraRadera
  3. Till Tess. hahahaha. Va konstigt. Både att du tyckte den nyare var super. Ännu mer konstigt att den faktiskt var ljusare.

    SvaraRadera