måndag 8 september 2008

Det skall fotas på "bakfyllans dag"

Dagen efter Festen med stort F var det dags för en plåtning med syrran ute i skogen. Jag hade valt en skog som ligger i Irsta eller om det är efter eller före. Sak samma så finns där en skog som jag tycker är fin. Gabriel och Fotograf-Max undrade flera gånger varför vi inte lika gärna kunde tagit en skog som ligger vid oss. Som ligger I Västerås. Dom såg inte skillnad på min skog och en annan skog. Suck...



Fotograf-Max, Gabriel och Modell-Rebecca. Här knallar vi in i skogen för att hitta fina "smultronställen".


Beccis.


Fotografen.



Gabriel frös så jag gav honom en sjal som han kunde ha som filt. Först vägrade han men jag tvingade på honom den och då insåg han hur skön den var. Sen sprang han runt och lekte örn resten av plåtningen. Jag älskar Gabriel som örn. Hehe.



The Zufic´s (som Max säger).



Så här såg det ut när Beccis blev fotad.


Gabriel hjälper mig upp på en sten.
.
Skall säga er att jag har myggbett på benen så till och med mamma ryggade tillbaka. Så stora är dom! Men vi hade roligt. Lite bakis, väldigt hungriga och väldigt väldigt fnissigt mellan syskonen...
.
.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar