torsdag 18 september 2008

Kul att du glömmer mig!...Beccis!

Idag fick jag ett mail, men inte från vem som helst utan från min lillasyter Beccis. Hon har aldrig, så länge hon har levat, mailat mig. ALDRIG!
Hade hon tråkigt i skolan? Saknade hon mig? Ville hon ha något av mig? Förmodligen det sistnämnda.
.

Rebecca, eftersom vi inte ses eller hörs kommer här en uppdatering:
  • Jag har varit på 3 st arbetsintevjuer och imorgon blir det den 4.e. (Denna vecka)
  • Mina färgglada fläckar på tandställningen är borta, var bara karamellfärg. (Älskar ordet "Karamellfärg"
  • Gabriel fjäskar. Ger mig presenter och lagar mat, köper tårta och pussar på mig. Undra om han är ute efter någonting? Höhöhö...
  • Och..vi har nästan fått upp lampan i vardagsrummet. (Garderoben är ej riktigt klar)


Rebecca och jag.
Rebecca är min syster som jag snart glömmer bort att jag har. Lätt att glömma personer man inte inte träffar. Typ pappa har jag snart också glömt. Men han ringer lite då och då i alla fall!
.
.

7 kommentarer:

  1. Hon ville förmodligen bara att du skulle köpa ut från bolaget...Hahaha

    SvaraRadera
  2. Jag har inte glömmt dig Marlene! ,jag är bara mycket upptagen. Jag har börjat gymnasiet vet du då blir de mycket plugga på helgerna och jag slutar sent nästan varie dag i veckan må= 16.20.tis=14.20 on 13.00 to=16.00 fr=15.40. jag orkar inte efter skolan då jag måste plugga på alla läxorna.Föresten du har inte heller ringt mig!??

    SvaraRadera
  3. Nä, vad skulle jag då skrivit om lixom??

    SvaraRadera
  4. skrivit om ? jag sa ringa då skriver man inte ?

    SvaraRadera
  5. På bloggen. Det var ett skämt. Suck...
    (hade jag ringt hade jag inte kunnat skriva så som jag gjorde. Du måste kunna ta ett skämt Beccis!

    SvaraRadera