tisdag 9 september 2008

Sabotage ifrån helgen?

Igår gick vi en promenad sent på kvällen. Under promenaden upptäckte vi lite sabotage som säkerligen uppstod under helgens fylla bland samhällets ungdomar.



Här har vi en byggarbetsplats som för tillfället ligger i träda. Här har någon/några puttat och dragit omkull hela staketet så nu mera går det ej att cykla på cykelbanan för du kan man få punktering.


Bus nummer 2 ser ut så här. Mycket roligt bus. Detta är ett så kallat practical joke. Det skadar ingen och skadar heller ingens egendom utan är bara roligt och busigt gjort. Jag skrattade åt det i alla fall.
.
Har någon av er gjort något busigt på väg hem från krogen?
.
.

4 kommentarer:

  1. Jag la mig på Gallerians tak och sköt ihjäl folk med ett gevär. Det tycker jag var busigt.

    SvaraRadera
  2. Men serri!! (min nya tönt-förkorting för seriöst)

    Var inte ens kul. Trodde du kunde komma på bättre än det där. Humorn "Freddan"!

    SvaraRadera
  3. En gång så gick jag å en kompis mot rött ljus. Fast först kollade vi så att det ej kom bilar.

    SvaraRadera
  4. Nä! Inte Beccis som skriver!

    Hahahaha. Hahahaha. Hö....

    SvaraRadera