onsdag 10 september 2008

Dan före dan...


Foto: Mattias Axelsson
.
Jag är sjuuuukt nervös idag! Kan inte sitta still. Mitt ben vibrerar konstant när jag sitter ner.
Idag är det dan före den Stora Dagen. Dagen då tandställningen sätts in.
.
Imorgon bär det av till Sthlm och självklart följer Gabriel med. Jag sa att jag kunde åka själv men eftersom han är bäst i världen (du med mamma, glömmer inte dig) så sa han att han ville följa med.
.
Har inget mer att skriva om, för mitt huvud är tomt. Vet att jag skulle blogga om något idag som jag låg och tänkte på igår i sängen, men allt har svartnat nu. Som bortblåst.
.
Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin bild!!

    Lycka till i morgon!

    SvaraRadera
  2. Haha...hmm...tur att man inte vet allt jämt, för då vore man inte lika lycklig!! Tolkas till sin egen för/nackdel.....

    SvaraRadera