måndag 8 september 2008

Den där festen...

Orkar jag ej skriva om den för det hände så massa roligt. Jag låter bilderna tala för sig själva.



Rebecca och Diana.



Emelie.


Jag och Alexandra.



Gabriel rockar.

SE ALLA BILDER HÄR.
.
.
I veckan kommer det även komma upp filmer från festen. Den där festen då alla blev så "glada". Den där festen dår vi låg på golvet och skrattade tills luften tog slut. Den där festen jag vann i SingStar hela tiden. Den där festen då Gabriel och jag gjorde en pinsam sak. Han säger att jag inte får lägga ut det på You Tube, men jag gör det ändå för man måste bjuda på sig själv. Och det är så här vi är så varför dälja det. Hehe.
Den där festen då Emelie dansade på stolen. Den där festen då Josephine tog över micken.
Ja, en hejdundrandes fest var det.
.
.

1 kommentar:

  1. Jag ahde verkligen skitskoj på festen Marlene, trevligt =)

    SvaraRadera