fredag 26 september 2008

Foton av Hösten

Jag tycker inte bara om att stå framför kameran utan tycker det är minst lika kul att stå bakom den. (som om ni inte visste)
Idag har jag tagit lite kort på hösten som har kommit. Fast idag var det en underbar vårvärme där mamma och jag runt lunch fick ta av oss till linne. Det blev väldigt varmt ett tag men värmen höll tyvärr inte i sig hela dagen.
.
Här är mina foton av hösten:


Solnedgång sedd ifrån bilen när vi körde på E18.


Färgsprakande buske.

Rött, orange och grönt.

Brinner.

Tagen sittandes på huk och kisandes in i solen.

Skalbagge i höstens underbara färg röd...eller orange. Vad vet jag vad det är för färg. Beror väl på ljuset.
.
.
.

5 kommentarer:

  1. Fina höstbilder! Vilka fina färger....

    SvaraRadera
  2. Tack Peter. Det är färgerna jag försökte fånga.
    Igår inredde jag våran loftgång i höstens anda. Det blev superfint. (Flamingona står i förrådet)

    SvaraRadera
  3. Hösten är jättefin tycker jag...
    En klar fin höstdag är underbart....

    Ha en bra helg!

    Det ska jag ha :)

    ikväll blir det afterwork på strike o i morgon ska jag åka till Stockholm o shoppa med min äldsta son :)

    SvaraRadera
  4. Till anonym: Jag gick ut och tog lite foton efter att jag läst din kommentar. Lägger upp dom ikväll eller imorgon.

    Till peter: Ha det så roligt.=)

    SvaraRadera