fredag 26 september 2008

Gabriel på BMB, Jag själv hemma= kill me!

"Fredagskväll". Gabriel är på BMB och jag är själv hemma. Har så tråkigt så att jag dör. Tiden har jag försökt att döda genom att torka kryddhyllan och ställa alla kryddorna fint, torka uppe på köksskåpet och skruvat ihop ett IKEAbord. Nu är jag mest en bitter flickvän som är tjurig på sin pojkvän.
Det började med små gulliga sms om att jag var ensam. Du skulle ju bara på After Work...
.
Sen blev det så här:
Marlene SMS:
Så ensam är jag... Hela dagen ensam och med fult hår.

Gabriel SMS:
Nej du är fin. Superfin. men jag kommer ju tidigt. Saknar dig ju. kommer med mat.

Marlene SMS:
Tidigt??? Du sa After Work! Trodde det var mellan 5- max 9. Men dom har kanske ändrat på tiderna så att kl 23 är tidigt. Vad vet jag? Jag är bara ful i håret och har tråkigt.

Gabriel SMS:
Haha. nej, du är inte ful. men jag sa ju vid 11. Jag kommer ju med mat.

Superfin... Det var inte det jag ville få fram, utan att jag känner mig lämnad. Trodde att After Work inte skulle bli så sent. Då kunde jag fan ha hittat på något. Nu sitter jag här själv och tycker synd om mig själv.
En fredagskväll går till spillo och här sitter jag som en barnrumpa och tjurar=(
Inte mitt fel att jag blir så bitter. Så klart han kan gå ut och ha kul, men jag räknade bara inte med tiderna och då blev jag så här...
.
Ni får gärna pigga upp mig med en rolig historia.

8 kommentarer:

  1. upp med hakan gullet! du tar igen det nästa helg

    SvaraRadera
  2. hah vadå själv :O jag va ju med dig idag? helt dissad el !

    SvaraRadera
  3. Men det var så kort stund så det gills inte.

    SvaraRadera
  4. :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

    SvaraRadera
  5. Jag såg faktiskt Gabriel på after worken i fredags men det var så mycket folk att han inte såg mig. Men jag försökte få kontakt i form av flaxande armar ock rop. Men inget gick fram... HIhi

    SvaraRadera
  6. Du kanske borde ha flaxat mera;) Hahaha. Kram

    SvaraRadera