tisdag 2 september 2008

Gabri skärper till sig..Eller tofflar. Man kan säga både och=)


Gabriel har känt att han får tillbringa för lite tid med mig för att fotbollen tar upp för mycket tid. Igår sa han till tränaren att han inte skulle komma alla dagar i veckan men hoppades ändå på att få spela kvar i laget. Efter diskussion gick det bra och jag är nu väldigt glad.
.
Detta är inte min idé, inte heller något jag har tjatat om, utan helt och hållet Gabriels beslut. Tycker beslutet var väldigt moget gjort och ser fram emot våra vardagar vi kan tillbringa ihop.
.
.
PS: Ni vet den dagen Gabriel kom hem ifrån kryssningen. Efter konserten hade jag två samtal missade. Jag ringde upp och han sa att han inte skulle gå ut på krogen med grabbarna för han hade saknat mig för mycket. Han stannade hemma och var med mig istället.
.

Här är presenterna jag fick. M&M är till mamma och syster från Gabriel, men resten är mitt...
MITT MITT MITT!!!
.
.

5 kommentarer:

  1. Söt både till utseéndet och sättet=)

    SvaraRadera
  2. Varken smink,parfym eller Hello Kitty... hahaha

    SvaraRadera
  3. Fan då. Du har nog rätt Peter.. Haha. han kankse snodde någons TaxFree-påse och sa att han hade köpt allt..


    nej då. Sminkar mig mig inte jämt så det jag har räcker långa väger. Parfym har jag bara ibladn, blir gammalt om man ej änvänder så jag tar slut på dom 15 jag har först. men Hello Kitty... Där finns ingen förklaring.. he hehe

    SvaraRadera
  4. Hahaha...
    Han festa o glömde bort taxfree...fick panik o tog nån annans påse...
    Sen fick han dåligt samvete över att det inte fanns med nån Hello kitty i påsen så då hoppa han över krogen när han kom hem :)

    Men det är ju tanken som räknas :)

    SvaraRadera