lördag 6 september 2008

Ska jag ha fest ikväll?

Ja, det skall jag!


Här har jag festpyntat hemma. Vit duk på bordet löser alla problem med glasringar på bordet.
Plastglas löser problemen med jobbig disk dagen efter.


Fina brickor ifrån INDISKA med skålar uppe på ifrån IKEA fyllda med chips.




Drinkpinnar och dekoration för den ultimata partykänslan.


Plasttallrik ifrån Lagerhaus och skål ifrån Åhlens. Även i dessa skålar bjuds det på tilltugg.
.
Aktiviteter som kommer äga rum ikväll är Singstar och fotboll. Singstar kommer pågå hela kvällen men fotbollen har jag gett 45 till. Så hoppas killarna tar vara på dom 45 minuterna.
.
Vill att alla gäster skall trivas så därför bjuder jag på lite sprit och en massa tilltugg. Alla tjejer på festen får fri entré och köpass till krogen ikväll. Jag är en underbar kompis ;)


3 kommentarer:

  1. alla tjejer inräknas jag och diana då el? hahahah . fint du har gjort da !

    SvaraRadera
  2. För helvete Marlene Du är ju helt gudomlig. Jag vill gifta mig med dig. Synd bara att jag redan har famij.

    SvaraRadera
  3. när kommer party bilderna!!!! love u

    SvaraRadera