torsdag 25 september 2008

Vill ni ha mer bilder här på bloggen?

I så fall kan ni vara med och sponsra med pengar till den nya kameran jag vill ha!
Var in på Oskar Brewitsz´s blogg idag och såg detta! Jag har varit in på prisjakt.nu och den billigaste hittar vi för endast 3124:- med frakten inräknad.


Den här digitalkameran är inget att leka med. Lyssna här:
  • Klarar ett fall på upp till 2 meter rakt i betong.
  • Vattentät ner till 10 meter. (Tänk på att det där med meter är inte meter utan tryck, det gäller kameror som klockor. Ta det lilla lugna)
  • Ett linssystem som ger större zoomfång.

Detta är en kamera så att jag kan ta bilder när det regnar, när vi badar, när det snöar (den är fryssäker). Så vill ni ha mer och bättre bilder här på bloggen så gå med i kameratillmarlenefonden. Skicka ett mail om du vill skänka pengar eller kan fixa kameran till ett jävligt lågt pris. Skicka ditt mail nu till: Decisa@hellokitty.com.

Tänk på att med den kameran skulle denna bild även kunnas ta under vattnet;)

.

19 kommentarer:

  1. Jag har den kameran och den är faktiskt bra! :)

    SvaraRadera
  2. Men vad sägs om att skaffa dig ett jobb och betala själv?

    SvaraRadera
  3. Vad sägs om att förstå lite skoj? :)

    SvaraRadera
  4. Vad sägs om att inte ens skriva sådana inlägg?

    SvaraRadera
  5. Meee vilken allvarlig anonym människa. Skämta på Marlene det tycker de flesta är skoj. Du kan få 50 öre av mig/ Jag hör av mig
    Titta på Tradera o köp begagnat

    SvaraRadera
  6. Till kena: kan tro det=)

    Till anonym nr 1: Om du inte har fattat det än så valde jag en tandställning. även om jag äntligen får ett jobb så kommer vart ända öre gå til lden. Så nu vet du det...
    Och det var väldans dumt att hoppa på mig så där för jag är väldigt duktig i mitt jobbsökande. Det har stått helt stilla på arbetsmarknaden ända fram till nu.Ring manpower själv. så ser dagens läge ut. nu känns det som om det dykar upp lite och jag söker en massa och kämpar. Så jag tycker att den där kommentaren var väldigt onödig.

    Till Peter. Innerst inne är det inte skoj utan jag hoppas att någobn kankse har en sådan hemma och kan sälja billigt. Jag hoppas att farbror miljadär läser detta och går med i min nyöppnade fond. Jag drömmer mig bort och hoppas kameran blir min.

    Till anonym nr 1: Suck

    Till anonym nr 3:Titta gärna åt mig men jag tror inte den finns. Den är för ny och cool=)

    SvaraRadera
  7. Men vänta nu... Ring Manpower? Snälla lilla. Det står inte still på arbetsmarknaden. Knappast. Det handlar bara om vad man kan. Jag har ett jobb, söker nya och har senaste två veckorna varit på 5 intervjuer och faktiskt tackat nej till dessa 5 jobb. Kvalifikationer. Lär dig nåt förutom att stirra stelt i kameran så kanske du också landar ett riktigt jobb och slipper tigga efter kameror i din blogg.

    SvaraRadera
  8. Till Anonym: Sluta läsa denna blogg...du blir ju bara själv på dåligt humör verkar det som... du gör dig själv (och oss) en stor tjänst i så fall! ;)

    SvaraRadera
  9. Jag vill också ha en systemkamera!
    men jag kan bidra med 1kr (max) till din ,,måste spara till min egna också! hihihihihhhi. Erica i min klass beställde sin från usa .hon behövde bara betala ca 3000kr ;) den du! fst jag fatta inte rikytigt hur de gick til:P

    SvaraRadera
  10. Till kena. Håller med. PS: hur mycket betalade du för din kamera, och har du testat den udner vattnet än? iså fall kan du väl maila några testbilder så man får se?

    Till rebecca:3000Kr? Fråga henne hur det gick till då...

    kameran jag vill ha nu är inte en systemkamera för det tänkte jag, att det har jag ändå inte råd med. Detta var en digitalkamera.

    SvaraRadera
  11. Jag minns inte exakt vad jag gav för den... har nog tagit lite bilder under vattnet med den, sätter några provbilder på mail när ja hittar de! Den skall vara stötsäker och det har nog min visat sig vara iaf! Den har varit med överallt och fått se på ganska hårda tag men funktionerar ännu lika bra som då den var ny! :D

    SvaraRadera
  12. Anonym påtår att hon/han har utbildning?
    Märks inte
    Tur att du tacka nej så slapp dom en humorlös/

    SvaraRadera
  13. Svar ang. modellandet..

    Ja i början tjänar man mindre, men får kämpa sig till topp..sen rullar det på.

    Sök på "modellagenturer" på google
    Annars har du mikas.se
    eller modellbilder.se

    Lycka till =)

    Hoppas du kirrar kameran snart..det är kul att fota!

    SvaraRadera
  14. Varför ens blogga om man inte kan hantera att alla inte kommer att gilla en? Det är något man får räkna med när man lägger ut sig själv på nätet.

    SvaraRadera
  15. Till Anonym som tycker så mycket: Det vet jag väl. Alltid är det någon, Speciellt om bloggen är lite större.

    men jag förstår ej det du skriver. DU skriver så här: "Varför ens blogga om man inte kan hantera att alla inte kommer att gilla en"? Hur menar du då?
    Hur vill du att jag skall hantera det eftersom du tycker/anser att jag ej gör det...
    Jag har fortsätter och bloggar och kör min grej så jag förstår inte vad du menar. ÄRLIGT! Väntar på svar...

    SvaraRadera
  16. Det är väl mest andra som reagerar o inte Marlene
    Vi tycker att det är kul o käfta med dig. Vi väntar alltid på din reaktion

    SvaraRadera
  17. På min eller på Anonymas? Det gick inte riktigt fram...

    SvaraRadera
  18. Jag måste bara berätta att det inte är samma anonym som skriver varje gång, men det verkar som att alla tror det. Men tydligen underhåller även de "hatiska", så lika bra att fortsätta med det då =)

    SvaraRadera
  19. På hatanonymas självklart

    SvaraRadera