måndag 29 september 2008

MMS:et som måste raderas!

Kl är 00:52. Jag skickar iväg ett MMS till Gabriel som är på jobbet. (Han jobbar natt) MMS:et innehåller en bild på mig, osminkad, med Hellokitty t-shirt. På huvudet har jag en svart afroperuk som jag har dragit ner några slingor i luggen på, så jag skall se ut som Magnus Uggla. Jag gör peace-tecknet över ena ögat och har öppen mun som en rockstjärna.
Jag får ett sms inom kort med texten; "Oj radera snabbt. ;) Söt du är puss"
Vadå radera? Jag ansträngde mig med det där MMS:et. Jag skrev tillbaka att jag tyckte han skulle visa bilden för alla arbetskamrater! Han håller inte med mig. Han svarar istället: "Helst inte. Man vågar inte visa någon. Vågar inte titta själv".
Skäms han över sin flickvän?
Höhö
.
.

5 kommentarer:

  1. Vilket sött kort! :)

    SvaraRadera
  2. Vilket kort? Det är ju bara text...

    SvaraRadera
  3. Klart du vill att alla ska se bilden!! Inte alls otippat!! Alla måste titta på Marlene, för då mår hon bra!

    SvaraRadera
  4. Snacka om känslig pojkvän...

    SvaraRadera
  5. jag tyckte det var taskigt sagt att inte vilja visa den! Håller med dig!

    SvaraRadera