tisdag 2 september 2008

Kändis-Malle

Idag kom jag på att jag borde skriva bildtexter på bilderna ifrån konserten. När jag går in på sidan har jag fått ett mail ifrån en kille som heter Rabbe på PixBox.
Han skriver:

"Hej hej, nu är man hemma från Platanias.Underbart väder, varmt vatten och god mat.Visst kunde priset fått vara lite lägre på orten, men kul hade man då.

En kul grej är att jag tror jag såg dig på kort där nere!!Om du går vänster då du kommer upp på gatan en bit så ligger enkaraokebar/disco. Där flaschar dom upp bilder på folk som varit därförut på en tv-skärm.Och jag är rätt säkert att det var en bild på dig där."

STORT! Jag kommer ej ihåg att jag varit med på vimmel men jag har för mig hade jag hade ett visitkort med en vimmelsida på, men det kortet har jag tappat bort för länge sen.
Jag tycker det är häftigt att han kände igen mig! Dock blev jag tjurig över att människan inte tog kort på bilden.
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar