lördag 20 september 2008

Du har stjärnor i munnen.

Igår var Gabriel och jag på besök hos Linda och Hysni. Lindas barn är så söta och det slutar alltid med att jag hamnar i deras rum och leker. Igår lekte vi doktor. Jag säger att jag har ont där och där, och då smörjer dom in mig med kräm. Vad dom inte vet är att jag ligger där och njuter av den lilla massagen medans dom leker doktor på fullaste allvar.
(Dom är 4 och 5 år tror jag. Kan vara 3 och 4 också)...

Barn är så ärliga:
Den minsta flickan, Amanda, tittade på min tandställning sen sa hon; -"Det ser ut som om du har stjärnor i munen. Det är jättefint".
Tror ni jag blev glad eller?
Emilia som är ett år äldre sa tidigare under kvällen, när det var hon som studerade min tandställning: -Ja, en sån där kommer jag också att få när jag blir stor. Jag frågade varför, för det är ju långt dit och än så länge har hon ju bara mjölktänderna. Antagligen ville hon ha sån när hon blev stor och därmed sa hon så.
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar