söndag 28 september 2008

Jag är också med på vimmel ibland!

Kom igen. När såg ni en vimmelbild på mig senast? Nä, inte på tågstationen, (tandställningsskämt).
.
Jag fann en bild på mig, på sätt och vis, ifrån SILKs hemsida. Ser ni i bakrunden på tavlan med en massa småbilder på? Där sitter jag. En liten kanin med en Redbull Vodka i handen.
Gills det? Kan jag säga att jag var med på en vimmelbild ifrån helgen? Kom igen. Snälla?!


Vimmel ifrån helgen. Jag är ju med i alla fall...


Hittade originalbilden ifrån 200? vad vet jag... Kanin=)
Jag har sytt öronen, skjortärmarna och flugan själv.
.
.

3 kommentarer:

  1. söt bild på dig ändå :D haha

    vill du vara med och tävla om ett halsband så kan du ju alltid klicka in i min blogg :)

    http://alexandradr.blogg.se/2008/september/tavling.html

    SvaraRadera
  2. Kanin=)
    Undra vad ja gskall vara på Halloween. Har funderat på Pippi Långstrump i egen tolkning.

    SvaraRadera