torsdag 11 september 2008

Tror detta kan vara Gabriel om två år...

Finns en sidas om heter "Bestofblocket.se". Mycket skitannonser som inte är seriösa men den här kändes äkta. Kan tänka mig en trött Gabriel som om två år sitter på blocket och försöker sälja våran soffa, lampa och säng för att Fröken Marlene skall göra om hemma (igen) och då måste det gamla ut så det nya kan komma in (igen). Och Gabriel nickar och gör som jag säger för det blir bäst så. Han slipper allt bråk.
På blocket skriver han ur hjärtat hur det ligger till här hemma. Han är ärlig.
.
Det här är ett av mina scenarion som spelas upp ur mitt huvud. Kunde varit vi två. He he
  • Här är en annan som lika väl kunde vara skriven av Ferdik själv.
  • I denna blocketannonns är personen så ärlig man bara kan bli. Så där ärlig är typ jag.
  • Finns det någon som vill mäta något upp och ner? Då kan ni spana in detta.

3 kommentarer:

  1. Jag frågade förut, men fick inget svar: har du något jobb?

    SvaraRadera
  2. Jag svarade visste då! jag skrev något i stil med: å, har du ockås gått på KFG? Tyckte du det var bra.

    Det säger ju sig själv varför jag går på KFG. Trodde du skulle fatta... suck...;)

    SvaraRadera
  3. Att du orkar vara så spydig prinsessan...suck...Lycka till med tänderna.

    SvaraRadera