tisdag 16 september 2008

På besök hos Henke, Liin och Zander.

Känns som om det är något slags "bebis-tema" här idag, men så blev det bara. Idag var jag och hälsade på hos Liin och Henke. Medans dom höll på i köket satt jag och deras son i vardagsrummet och snackade allvar med varandra. Jag sa att hans mamma inte hörde eller såg oss så han kunde sluta låtsas. Då tittade han på mig...
...Tog ut nappen ur munnen och mimade: Cool-Marlene.
Ser du Liin, han är typ skitnära. Han mimade det med sina små läppar när ni inte såg.


Zander var grinig för det var snart läggdags. Jag roade honom med att ge honom glasunderlägg efter glasunderlägg. Stackarn blev förvirrad för när han tog emot en kom ju en annan.
.
.
En annan sak jag och Zander har pratat om idag är hans framtid. Han sa att han ville bli som mig. =) Han gillade min kamera och sa att när han får en egen kamera av mamma och pappa skall han fota lika mycket som jag gör...
.
.
Han var måttligt avundsjuk på min. Men även väldigt intresserad. Han ville veta hur den fungerade med mera.

.
.

1 kommentar:

  1. haha, sötnöt =)

    Vi tar åxå massor med med bilder, kan tänka mig att vi har runt tusen bilder på datorn.

    Vilken mysig film, zander min lilla gulliplutt!

    Puss

    SvaraRadera