tisdag 30 september 2008

Zander upptäcker Hello Kitty.

I helgen som varit var Liin hemma hos oss med sin son Zander. Vi hade superkul. (Zander och jag asså).


Först gav mamma Liin Zander en godis. Han sög och sög tills han blev helt kladdig. Efter det kröp han runt överallt på trägolvet tills golvet blev lika kladdigt som godisen.
Jag har försökt torkat av golvet med disktrasa med jag hittar fortfarande små, små handavtryck som jag har missat.


Lilla Zander hade väldigt roligt här=)




Liin försökte torka av Zanders händer men han var så jävla tjurig då. Han hade nämligen fått syn på något mer intressant. Är det Hello Kitty han ser?


Japp. Hello Kitty i tigerdräkt! Zander var förtjust och lekte med katten i många minuter. Hello Kitty spelar även olika melodier. Ni kan se en film med den i
här.


Zander var omringad av Hello Kittysaker. Han lekte, han sög och han klämde på dom.


När Liin inte såg satte jag på honom en rosa ybersöt mössa. Zander tyckte dock inte att den var lika söt.
Bilden är bästa på länge; Den lilla bebisens ansiktsuttryck Det tappra försöket till att få av sig mössan och ögonen som värkar hänga på sidorna som på en tecknad seriefigur.
.
.

2 kommentarer:

  1. Fan va cool bild den här sista!!!! man kan inte annat än skratta när man ser den!!! :D :D

    SvaraRadera
  2. Tack Kena. Jag håller med. Är väldigt nöjd med den;)

    SvaraRadera