söndag 14 september 2008

Födelsedagsfest för Fredrik och Henrik.


Henrik och Fredrik hade födelsedagsfest igår hemma hos Fredrik. Det var en vällands trevlig fest må jag säga. Tack alla som var där och gjorde min kväll=)


Jag märkte att killarna på festen öppnade paket på ett väldigt speciellt sätt.



Och här tar Fredrik fram en champagneflaska. Jossan är med och öppnar.



Söta Liin tog hand om mig igår. Hon var så snäll och kramade om mig, sa att jag hade gjort rätt val som sätter in tandställning och hon sa att jag verkligen skulle stå för det. Hon sa mycket fint igår...och roliga saker.


Anne och jag.


Söta Gabriel.
.
.
Istället för att skriva om kvällen kan ni titta på den i bilder. En bild säger ju mer än tusen ord heter det. Ni kan se alla bilder HÄR!
.
.

13 kommentarer:

  1. Dem verkar vara lite dragna på första bilden, :D

    Fick dem något skoj?

    SvaraRadera
  2. Alla var helt lagom=)

    Killarna fick fina presenter, Fredrik fick en fin t-shirt osm du ka nse om du går in och tittar på ALLA bilderna. Henrik fick nångon sorts chokladsats som man kan gjuta av sno_ _ en med. Sen fick dom annat också men dom två sakerna stack väl ut.

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig kväll! Så himla kul! Roligt med spontandans på vardagsrumsgolvet :)

    Och ingen är så söt i tandställning som du lilla plutt.

    SvaraRadera
  4. Ser ut som det var en rolig kväll! Du är faktiskt väldigt söt med tandställning! :)

    SvaraRadera
  5. Haha gud vad skoj, den har man ju hört om, fast jag har bara sett den som blir en dildo, det finns en självlysande sak också, allt för att tjejen ska få njuta, men jag undrar, vem vill ha en grön lysande sak?

    Härligt lego fredrik (?) fick förresten.

    En sån t-shirt vill jag också ha :O

    SvaraRadera
  6. Fredrik älskar lego. Han fyllde 32 år.

    T-shirten var nog köpt i postgallerian v-ås.

    SvaraRadera
  7. Men gud! Gabriel ser ju ut som en liten moderatunge. Tvättäkta brat-wannabe! Vad i helsike? Han var fin förut. Och du ser jättekonstig ut med tandställningen.

    SvaraRadera
  8. Ja det är inte alltid man blir snygg på bild. Men Marlene är alltid söt.Är du fröken anonym avundsjuk eller. Det lyser igenom...

    SvaraRadera
  9. gabbe är en bra kille så leave him be!!!!!!!!Gabbe, du är fin!!!!!

    SvaraRadera
  10. Ja, Skulle ni veta allt han gör för mig ibland skulle ni bli avis och kalla honom toffel eller något. han är väldigt snäll.. oftats. nu när jag har fått tandställning har han tex köpt en rad olika soppr. Detta var ingen jag bad honom om utan han gjorde det som en överaskning. han har även lagat en egen soppa. Den blev god.

    Han skjutsar mig när jag behöver åka någonstans och han sväljer sina suckar på IKEA! Han nickar och ler och säger att allt är fint så vi komemr hem någon gång, men det är sött=)..
    ...han är söt=)

    Gabbe, du är fin!!!!! Jättefin!!!

    PS: tack anonym=)

    SvaraRadera
  11. Jag känner gabbe sedan förut och VET att han är en bra kille!!
    helt onödigt att skriva illa om honom. han är en så jävla go kille och önskar honom/er bara gott!! Alla är inte perfekta jämt men det är därför man lever och går framåt och lär sig!! Känner inte just dig, bara pratat flyktigt, men du har nog också mognat tillsammans med honom =)

    Önskar er all lycka och bara gott i framtiden!!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Till snälla anonym=)
    Jasså har vi? När? Trevligt.

    Vi har mognat att leva tillsammans med varandra, men vi är som två små barn när det gäller mycket... mycket..hahaha. Vi skrattar ofta åt oss själva.

    Tack för dina lyckönskningar.

    //Marlene

    SvaraRadera