onsdag 10 september 2008

Jag har en liten skada i mitt huvud-

Jag är inte riktigt 100 idag. Det är sådär va?
Våran skrivare är sönder så jag har, för hand, suttit och skrivit upp tågtiderna på ett papper. Båda för ditresan och hemresan När jag skall sätta upp den på kylen möts jag av två st tågtidslappar?
Va!? Har jag gjort det här? När? Vad duktig jag är, tänkte jag. Och visst tar jag ansvar som är ute i god tid med att skriva ut tågtidslappar? Synd bara att jag inte sett dom eller vetat om att jag gjort det. Nu har jag skrivit en för hand också.


Skrev upp tågtiderna på en lapp och inser att det redan sitter tågtider på kylen.
Lägg även märke till mitt "nervösa jag" som tydligt märks i den handskrivna lappen. Jag kan tydligen inte avsluta ett ord utan glömmer sista bokstaven i mina rubriker. = Avgån och Ankoms... Så där idag...
.
.
.

1 kommentar:

  1. Bara så att du vet, så kommer du få äta soppa i drygt 2 veckor, det känns en gnutta i tänderna om man säger så :)

    SvaraRadera