fredag 5 september 2008

Kan ni komma och fixa mitt avlopp?!

Det började med att jag såg något gelé-aktigt i ett av avloppshålet i toaletthandfatet. Jag försökte rengöra med topps men det var förgäves för det var för mycket skit i röret. Jag vet att det bara är att öppna längre ner och rengöra från den vägen men jag bor i en hyreslägenhet så varför skall jag göra det? Ringde till Akelius och bad dom komma och rengöra röret till handfatet.
Hon i andra ändan sa att ett avlopp är smutsigt till vilket jag svarar att så klart det inte skall blänka som silver men det skall fan inte klättra upp till hålen så det syns! Jag vann och dom kommer nästa vecka. En annan sak dom skall fixa är att det lilla hålet längre upp på handfatet som gör så att handfatet inte kan svämma över är igentäppt någonstans på vägen ner, så vattnet sjunker inte undan utan ligger kvar. Det skall dom också fixa. Skönt med hyres ibland=)



Topps är bra till mycket.
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar