lördag 13 september 2008

Om att blir retad

När man får tandställning hör det visst till att folk retar en. Jag förstår inte varför. Samma sak när jag övningskörde. Alla kom med samma skämt så som, haha, tur att vi inte åkte på samma vägar idag, och, man skulle inte vilja sitta bak i den bilen. Varför gör folk så? Försöker dom vara roliga? Jättekul hörrni.
.
Igår skojade Gabriles pappa om min tandställning. (Jag visste att han skulle göra det när han fick se mig)
Ha sa att jag var lik:
Jaws ifrån James Bond.
Vilken fantasi. Undra hur länge han hade förberett det där skämtet?
.
.
.

3 kommentarer:

  1. önskeinlägg till min favoritbloggare: nån historia från träningen (om du inte slutat), det är dags att du kickar Josephines ass i powerbox :)

    Jaws-skämtet var säkerligen väl förberett!!

    SvaraRadera
  2. Har haft ont i halsen och sen det här med tandställingen. Vi kör igång i början av nästa vecka.
    Jag kan inte spöa Josephine för hon är starkare än mig. (jag säger inte att jag är svag) ;)
    Men jag bloggar om det nästa vecka. lovar..

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja men det var innan du hade Ståltänder!

    SvaraRadera