onsdag 16 april 2008

Intervju med Ferdik

Ringer upp Ferdik för att ställa lite frågor. Det går segt för honom så jag mailade över frågorna istället och intervjun kan ni läsa längre ner. Här är filmen där jag ringer upp honom:



När jag startade min blogg låg jag väldigt mycket efter dig. Förra veckan hände någonting! Jag gick om dig på bloggtoppen. Du sa att det aldrig mer skulle hända men denna vecka händer det hela tiden. Just nu ligger jag före dig. Så Ferdik.


1. Hur känns det att bli omkörd av en tjej?
Det har jag inte. Det är veckoresultatet som räknas. Helst vill du ligga på samma plats som mig och på så vis kunna säga till dina vänner att vi ligger med varann.

2. Anade du att detta skulle hända när JAG startade mig blogg?
Nej, jag anade det två år innan.


3. Vilka tror du att dina läsare är?
Mina läsare: Söta blonda tjejer. Dina läsare: Gubbar som hittat ett alternativ till porrsurfing.


4. När tror du jag vinner veckoomröstingen på bloggtoppen över dig då? Det vill säga att att jag ligger före dig, fler läsare i slutet av veckan.
Det kommer ej att ske. Du blir äldre och får svårare att tillfredsställa dina läsare (se ovan)


5. Om jag vinner, skall det firas? Eftersom detta har blivit en grej nu, och du säger att det aldrig kommer hända, och om det sker, skall vi fira det på något sätt?
Nej, det ska vi inte. Bloggtoppen är såå 2006. Pinigt att du inte vet det.



Ferdik skickade också med en bild som han vill att jag lägger ut på bloggen. Han säger att den visar hans sanna jag, det vill säga; svärmorsdrömmen.
Mitt svar är att det är bull shit! Men efter 7 tjat-sms så kommer här bilden...


6 kommentarer:

  1. Jag tycker nog att Ferdik har förändrats lite nu, till de bättre. Han är inte lika dryg längre. =)
    En sak som är rolig är att han har tjatat på mig om att det är han som är pappa till Zander, men jag tror som sagt inte på jungfrufödsel.

    SvaraRadera
  2. Inte jag häller.
    Han kanske har ändrats, vad vet jag, med seg är han...

    SvaraRadera
  3. Haha det hade vart klockrent om du la ut interjuven på Read Speaker ;)

    SvaraRadera
  4. Hej Fredrik H. Jag vet ej vad Read Speaker är. Tyvärr. Ha en bra dag=)

    SvaraRadera
  5. Vad söt å charmig du är,du förtjänar att ligga högre på bloggtoppen.

    SvaraRadera
  6. Å tack! Men jag är på väg. gäller bara att alla där ute skall hitta mig=) ha en solig härlig dag du mystiske man;)

    SvaraRadera