tisdag 15 april 2008

Appropå Liin...

Jag minns när vi var i sthlm förra våren. Det känns så länge sedan.
Liin befann sig redan i sthlm och jag skulle ta tåget dit.

Missade tåget och fick skjuts till sthlm av en jobbarkompis och hans polare. Vi körde vilse och stackars Caroline fick vänta på stationen i två timmar. Jag tyckte såååå SYND om henne då. Dumma mig!

Vi fick stressa hem till en bekant vid namn Magnus där vi skulle bo över helgen. Fixade oss och sedan åkte vi in till stan. Där var vi bjudna på en fest på café opera.


Där träffade vi en något arning solbränd Nalle.



och Natachas nuvarande pojkvän Dhani.



Vi gick hem vid ett-tiden och stötte då på två roliga typer.


Dagen efter var en underbar vårdag.
Känns så länge sedan. Jätte långe sedan...

4 kommentarer:

  1. Åh, va roligt att du lagt upp dom där bilderna! De va så mysigt dagen efter när vi traskade runt sthlm.
    Sjukt kul när vi skulle åka ner i i den där hissen å hon ville ha betalt IGEN! Vi ba....ÖÖÖÖÖ!
    Ingen trode på henne förns hon sträckte fram handen för att få yttligare en guldeng av oss alla.
    Lite snopen blev man!
    Puss

    SvaraRadera
  2. När vi åkt den där hissen upp så såg vi ju en skylt på ett hus där det stod stamatol, en tandkräm. i programet Myggan bor Myggan under den skylten. Har jag tänkt på massa ggr skall du veta.

    SvaraRadera
  3. Stomatol ska de va/Marlene

    SvaraRadera
  4. men det där skrev inte jag. När jag skriver står det mitt namn. men tack för rättningen=) PUSS

    SvaraRadera