fredag 18 april 2008

Till alla Anonyma

Jag och Marie Plosjö (under pridefestivalen i sthlm).

Detta inlägg är till alla anonyma här på bloggen som skriver elaka kommentarer. Idag fick jag denna kommentar:




Vad får dig att tro att han och jag har hängt bara för att jag har en bild när vi står bredvid honom. Man gick runt och minglade och jag är som sagt ALDRIG sen men kameran, men om du vill så kan vi säga att Nalle och jag är bästisar... om du mår bättre av det.
Mitt hår är underbart! (Så försök komma med något bättre)
Här kommer fler blider på pinsamma mig. Hoppas du får gallfeber över mig idag!



Amanda Lepore , jag och henns livvakt.

6 kommentarer:

  1. tror han är lite svartsjuk på dig att det går bra för dig men varför ska han bry sig hur du är så länge du tycker om dig själv så har dom inte me dig o göra i jag tycker att du inte är pinsam ha en trevlig fredag

    zigge

    SvaraRadera
  2. Ödmjuk är hon fortfarande.
    o de där med jobb. Vad jag vet så jobbade hon på en skitig verkstad men blev uppsagd pga arbetsbrist.
    Håller med Zigge om att hon/han (Rudbeckianskan)är nog mycket avundsjuk

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att alla som har anonyma elaka kommentarer kan ju ta å växa upp lite.
    Ni kan ju för fan inte ens stå för de ni säger, sluta läs Malles blogg om den är så jävla jobbig.
    Är ni anonym för att ni ska kunna komma fram till henne på fyllan å kanske bli vänner?
    Eller kanske bara allmänt fega?
    Skaffa er själva ett liv istället, har ni inget vettigare att göra än att sitta å beklaga er!

    Patetiska människor!

    SvaraRadera
  4. Går det inte att ta bort alternativet anonym?

    En del människor verkar ha en väldigt konstig logik. Bara för att man är på bild med en person verkar dom tro att man känner den. Det kan ju vara så, men det är ju inte nödvändigt.

    Det lilla jag har läst här så kan jag inte säga att du skulle ha någon dragning åt hållet pinsam.

    Bara skriv på och skit i dom riktigt pinsamma personerna.

    SvaraRadera
  5. DET LUKTAR AVUNDSJUKA LÅNG VÄG!!!
    lägg inte energi på dom där nötterna,
    stå på dig Marlene.

    SvaraRadera
  6. Tack ALLA! Klart jag står på mig. Bryr mig inte så mycket, vilket ni kan läsa. men var tvungen att lyfta fram även denna kommentar för den var så dum. (asså dum i huvudet dum). Håller med dig Liin. personen kanske är jättetrevlig och smörar på fyllan. Folk kan vara sååå falska.
    Till HAZ. nej, jag kan inte spärra anonym. Då skulle bara dom med blogg kunna skriva. Jag skäms inte utan ALLA får säga sin mening hur dumma dom än låter. Trevlig fredagskväll på er =) KRAM!!!

    SvaraRadera