torsdag 17 april 2008

Vi fortsätter i lägenheten...

Det börjar "arta sig" som man säger. Men vi kan inte dra in för mycket möbler än förns golvet är klart och alla lister sitter på plats.


Gabriel och jag skruvar ihop ett databord från IKEA.


Har nu tagit med en kikare till lägenheten. Vi har ju så rolig utsikt. Igår tittade jag på "fåglarna".


Databordet är klart och jag släpade dit dator och skärm och kopplade ihop allt. Hello Kitty och våran katt Monsie (döpt efter Gabriels riktiga katt Måns som numera bor hos hans föräldrar) satt och surfade i nästan 4 timmar. Drygt!


Diska.

4 kommentarer:

  1. Ser ju ut att bli jättefint!

    SvaraRadera
  2. Va söt du var uppe på din blogg=)
    Ja, det tar sig. Hämtade sängarna idag så jag får väl skruva hela kvällen. Mina muskler är stora som Hulkens...Haha

    SvaraRadera
  3. Veronie! Försökte skriva kommentar på din blogg. Fick skriva in kod 3 ggr och jag skrev rätt! sen stod det att nåt var fel=( Det gick inte. Men tanken räknades!

    SvaraRadera
  4. Spännade,... NÄÄÄ !!!!

    SvaraRadera