fredag 11 april 2008

Längtar till Power Big Meet 2008, Västerås!



Power Meet i Västerås innebär massor av folk, bilar, avgaser och öl. Det är inte bara en familjefest, utan även ett raggarparty och en kulturell händelse utan kultursnobbar.
Ni som inte bor i Västerås måste ha hört tals om Power Meet. Jag är en stor älskare av denna bilfest där raggarbilar och hemmabyggen åker runt och visar upp sig. Mötet hålls i Västerås i juli månad varje år. Jag tror det är världens största bilträff. Det är iaf nordens största.


Längs gatorna sitter folk på filtar i sommarsolen och tittar på alla fina bilar och roliga raggare.


Mot kvällen dyker systempåsarna fram och överallt är det fest.
OBS,jag på bilden i lite 60-tals inspirerad klädsel.


I våran nya lägenhet kan man se crusing-gatan från vårat fönster Längtar så mycket.
OBS, jag på bilden för några år sedan.

8 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Blä för raggare!
    Fula kläder, fula frisyrer och äckliga prillor stora som bananer!

    SvaraRadera
  3. Haha såg du inte bilden på dig med pratbubblan jag gjort? haha... roligt =)

    SvaraRadera
  4. jaha. men det var ju inge elakt. Det tycker jag ju. trodde du hade gjort nåt elakt på myspace... Du får ingen smäll. Bra va?

    SvaraRadera
  5. klart bland det bättre/roligaste evenemanget som västerås har att erbjuda

    SvaraRadera
  6. Abslout bästa! Bra där haz!

    SvaraRadera
  7. rolig blogg! :) Vilken agentur är du med i?

    SvaraRadera
  8. Ingen... jobbar inte som modell utan vissa har jag och en kompis tagit och nu har jag varit med i en tiding som jag skrev längre ner, och då tog vi lite bilder. Va roligt att du gillar bloggen veronica. Kram

    SvaraRadera