söndag 20 april 2008

Söndags-utflykten

Vi har gjort mycket denna dag. Eftersom det var så fint väder var vi mycket utomhus.


Här står jag på våran loftgång. Se så fin våran flamingo är där den står i bakrunden!


Sen åkte vi och tvättade bilden. Efter det åkte vi till MIO och hämtade våra nattduksbord.


På Bauhaus och kollar badrumsskåp. Så dyrt att vi gav upp=)


Eftersom jag tjatat om Max hela veckan så bjöd äntligen Gabriel mig.


Det var så gott!


Äckel-Päckel.
Vi åkte till Björnön för att leta efter en sten. Vi hittade ingen där vi var, men jag hittade denna äckel-potta på klippan. BLÄ!


Jag har nu känt på vattnet. Doppat fingret. Det var iskallt.
När vi åkte bil vevade vi ner fönstrena, lyssnade på musik och njöt. Jag filmade lite av åkturen. Skithäftig film när vi åker på E18. Måste ses! ;)

2 kommentarer:

  1. Jag fattar inte det häftiga. Ni åker bil, okej? Bilstereon är ju även den en uppfinning som funnits i otaliga år. Jag förstår inte det häftiga som sagt...

    SvaraRadera
  2. Det är en blinkande smiley efter meningen. Du vet när man blinkar med ett öga. Filmen är inte häftig. det är det som är skämtet. men jävligt bra låt i stereon!!! (Förlåt om jag förvirrade dig).

    SvaraRadera