söndag 27 april 2008

Helgens utgång spenderade vi på...

Helgens "utgång" bar av till La Pasta mitt i stan. Ni hör själva hur jag försöker få la pasta att låta som om vi har varit ut. Oki, så här då. Vi satt på en uteservering och drack lite vin och öl. Jag drack två öl och när vi skulle hem skrattade jag så jag fick ont i magen. Väl hemma var det dags för mig att slänga ihop lite käk. Och nu skall jag berätta en sak för er; vet ni hur snett man skär, och ojämt för det delen, efter två öl?


Här sitter några av oss på La Pasta. Mysigt.


Emmy och Axel. ( Ja, jag vet att hon ser bra ut)


Axel visar upp sin nya väska för Anna. Han kanske skall ha den på stranden i sommar säger han. Den är köpt på H&M på damavdelningen men han säger att det är hans färger ändå.


Min syster kom ner. Bakom henne kan ni se Gabriel med en "Dagens". Själv drack jag öl...


Fröjd och Martina. Lägg märke till mannen emellan dom som sitter själv vid ett bord. Tittar han rakt in i kameran?

Jag är inte med på ett enda kort för ingen tog på mig. Jag hade iaf på mig en fin peach-färgard sommarklänning. (punkt)

2 kommentarer:

  1. haha mannen bakom oss är ju rudbecks ena rektor!

    SvaraRadera
  2. Men såg du inte det när vi satt där? BLIND! Jag har skrattat åt just den bilden. Set ut som om "rektorn" tittar rakt in i min kamera;)

    SvaraRadera