söndag 6 april 2008

Dag 5. Missnöjd och tårar

Dag 5 och vi målar på som vanligt. Vi kommer till det rosa rummet som INTE blir rosa utan Blåbärs-Glass-Lilla. Ja blev ledsen. Det kom tårar. Allt jobb, alla pengar! Men vi skall måla om allt. Till samma färg som vardagsrummet. Det blir inget rosa rum=(
Jag kan vara tjurig i många dagar. Kommer vara det nu. Jag är så arg så ni anar inte!


Som ni ser är sovrummet inte orange längre utan lite grått och brunt.


Sen åkte vi hem till Ferdik och hämtade lite saker ur hans föråd.


Ganska många saker. Min syster var med i bilen och fick trängas bland alla lådor där bak.
På kvällen gjorde jag ficka, och Gabriel, jag och syster hade det mysigt.
Sen åkte jag hem och la mig och grät över det satans Glass-Lila rummet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar