onsdag 30 april 2008

Söker jobb. Se hit alla arbetsgivare!

Jag fick ett tips i kommentarsfältet att skriva lite om mig själv utifall någon arbetsgivare eller liknande råkar läsa min blogg.

Yrkeserfarenhet
2005-2008
Maskinoperatör, Outokumpu, Västerås.
Huvudsakliga arbete vid kamrörsmaskin till ytförstorade rör. Andra arbetsuppgifter var packningsarbete, arkivering av dokument, sågning, metallåtervinning och traverskörning. Arbetade även med skrotning av felaktiga rör, plastisolering av kopparrör, vid ugnen för mjukgörning av kopparrör.

2007
Butiksbiträda, Videorullen, Västerås.
Ansvarade oftast över butiken. I arbetet ingick kassahantering, filmuthyrning, städning och varuhantering.

2006-2007
Fest- och eventarrangör, Pluto Matsalobar, Västerås.
Ansvarade för planering och genomförande av arrangemangen. Hade visst ansvar för marknadsföringsmaterial och skötte materialinköp.

2002-2004
Butiksbiträde, Vinhandlar´n, Västerås.
Extraarbete. Hade vid vissa tillfällen ansvar för hela butiken. Skötte kassahantering, försäljning och varuhantering.

Här följer kortfattat lite fler arbeten:
  • Har även jobbat med att städa flygplan på Västerås flygplats. Där lärde jag mig att jobba under press och finna egna lösningar på kort tid.
  • Jobbat på hotell med att städa rum, ta emot gäster, servera frukost, tvätta mm.
  • Cafébiträde på Kaffe & Kök där jag skötte kassahantering, servering, dukning, kundservice och kök.
  • Praktik har utförts på Klädbutikerna We och Jc.
  • Har även praktiserat på Rix Fm i Västerås där jag snabbt lärde mig instrumentbortdet med alla knappar och dess funktioner. Fick vara med i radioreklam samt planera radioreklamer genom att bolla idér med personalen.

Personligt
Jag har nyligen blivit sambo och bor väldigt centralt i Västerås. Jag har ett estetiskt sinne där design och detaljer är viktiga för mig.
På min fritid tycker jag om att inreda hemma. Ett annat intresse är att resa till varmare länder, vilket jag helst gör med min mamma och lillasyster.
Jag lyssnar gärna på musik, där allt från dansband till schlager och reggae går in. En lördagskväll gör jag gärna om till en filmkväll där framförallt skräckfilmer är en favorit. Ett av mina huvudintressen är min blogg på Internet som jag skriver på varje dag. Det som är roligt är att skriva och göra layout med bilder. Ett annat intresse är att besöka övergivna platser så som hus eller fabriker och sedan fotografera dom och ta reda på om platsens historia.

Självklart kan jag maila över mitt cv och referenser om någon är intresserad.

Söker framförallt jobb i Västerås där jag bor.

10 kommentarer:

  1. Tack, hoppas du får lika fint väder som vi har här i stockholm. Din kille ser snäll ut liksom du. Förlovning på valborg?

    SvaraRadera
  2. Hihi, antar att du har fått hjälp att skriva texten? Inte ett enda stavfel och begriplig svenska (Y) :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en supermysig valborg gumman. Hälsa gabbe =)¨

    Kram på er.

    SvaraRadera
  4. V4lb0rg: om du nu vart så petig och läst igenom stavfelen så har du missat för det finns ett stavfel dvs Pluto Matsa(L)obar.
    Men schysst meritlista ändå! :) Är det verkligen så omöjligt att få jobb? ;S

    SvaraRadera
  5. När jag såg videon på dig,så kom jag på att du skulle passa som programledare på TV du vet där folk ringer in å gissar på massa ordgåtor. Du är söt har utstrålning, charmig å ser så snäll å go ut t.o.m jag skulle ringa in bara för att bli blåst av dig.

    SvaraRadera
  6. Nej för sjutton gubbar. Programledare för detta töntprogram förbjuder jag. Om jag nu har något att säga till om!!!!!
    Tack för det dåliga tipset ghostfriend men jag gillar dig/mamma

    SvaraRadera
  7. Jobbet som jordgubbsförsäljare finns fortfarande kvar. Hör av dig om du är intresserad.
    Don

    SvaraRadera
  8. Kära Don. vart, när, hur skulle detta gå till. Inget verkar seriöst och allt känns som ett stort skämt. Släng iväg ett långt mail till min mail; Decisa@hellokitty.com och berätta mer. var seriös för en gångs skull.

    SvaraRadera