söndag 27 april 2008

Loop Tropps hår... En "tankenöt"

Såg på Plutos hemsida att Loop Tropp varit där och spelat.
Jag tittar på bilderna av honom och ser hans hår. Jag tappar min haka, får ta fingret till hjälp för att få upp den igen. Vad har han för hår? Får det där kallas hå? Är det en frisyr kanske? Eller en mössa.

Kanske har det varit Dreadlocks för länge sedan, som med tiden har knytits samman med varandra och blivit "ett".


Det ser ut som ett djurskin som ligger ovanpå hans huvud. *rynkar på näsan* Hör det till han still, eller livstil. (Hoppas på det förstnämnda).



SER NI???

10 kommentarer:

  1. Jag tycker Loop Tropp borde klippa säg! :)

    SvaraRadera
  2. Eller om det nu är Mössa, så borde han ta av den!

    SvaraRadera
  3. Håller med! Jag fattar inte. Tycker han att det är snyggt? jag har faktidkt tänkt på det jättelänge. hela helgen om jag skall vara ärlig.. jag kan inte släppa det.. Galen

    SvaraRadera
  4. 24a på bloggtoppen Grattis.

    SvaraRadera
  5. Haha. Ja vet. det går bra nu=)
    Vad har hänt med dig kollega? ca 7 inlägg på bloggen. Varför rederar du en massa och vad hände med bloggen jag läste som du hade förut?? =(

    SvaraRadera
  6. Jag var missnöjd med läsarantalet, så jag avaktar lite men kommer nog snart börja igen. Har fortfarande 4-500 läsare om dagen, bara att jag gått ur bloggtoppen,för din skull haha.

    SvaraRadera
  7. Hoppas musiken är bättre än "håret" ;-)

    SvaraRadera
  8. Eh klockan stämmer inte i bloggen hmm..

    SvaraRadera
  9. Promoe, som är en av medlemmarna i LOOPTROOP rockers, varken klipper eller rakar sig. Jag antar att det beror på hans livstilsval då han är vegan och renlevnadsmänniska.

    SvaraRadera