söndag 20 april 2008

Lördagskalas med Liin

Igår var jag och Gabriel på kalas eftersom Linn har fyllt 24 år. Så det var ett fördelsedagskalas=)

Kvällens överraskning för Liin var när hennes kompis, som varit bortrest i fjärran länder i ett halvår, plingade på dörren. Liin började gråta lite och förstod inte så mycket, men det gjorde jag. Det var jag som hade skvallrat om kalas-adressen och skickat karta i mobilen.

Här sitter Liin och hennes hemkomna kompis och busringer.

Vi lekte spelet sanning eller konsekvens på spelkort. Liin var tvungen att ringa en gammal klasskompis och förklara att hon fyllde år och det borde minsann klasskompisen kommit ihåg.


Sen kom Ferdik. Han drack lite gran.


Efter ett tag började han stöta på mig. Kanske för att han tror att jag är kändis nu?


Efter ännu ett tag kan ni se själva. Då var han helt plötsligt en sthlmsbrat med för långt hår ;)


Fina Jossan var skitsnygg och hamnade på många bilder kan jag tänka mig.


Den här bilden gillar jag. Det är blonda tjejer, bystar,hud, men man ser inte vilka det är. Det är en "hemlighetsbild".



Gabriel.


Jossan som på denna bild, i profil, påminner lite om Elita tycker jag.


Ferdik, Snäll-Johan och Natacha. Det var väldigt roligt att Natacha kom. Det var helt oväntat. Hon är också en snygg mamma Så det fanns två st på festen igår=)
Innan kl 23:00 åkte Gabriel och jag hem och mös tills vi somnade.

3 kommentarer:

  1. Var Snäll-Johan på festen? Såg bara slåsöndersakerjohan?

    SvaraRadera
  2. Haha värsta anonoym man är då. Gå och sola solarium med er vettja! Skitrolig blogg btw jag garvade som fan åt din filmintrevju, vem har klippt ihop den?

    SvaraRadera
  3. Nä- inte sola. Jag går om dig i sommar vettja ;)Roligt att du gillar bloggen. Jag klipper ihop alla mina filmer själv. Väldigt B men mitt budskap går fram ialla fall.=)

    SvaraRadera