fredag 11 april 2008

Kalas i nya lägeheten.

Igår fyllde Gabriel 29 år. Jag anordnade ett kalas med tårta, ballonger, kakor och allt som hör ett kalas till. Det var öppet hus så ingen skulle känna sig stressad.


Först kom hans närmaste vänner och hans syssling Andreas.


Sen kom hans familj och farmor, min mamma och syster.


Gabriel fick bla en Soda Stream. Jag blev gladast och hoppade upp och ned, sen var jag tvungen att tackade alla fast det var Gabriels present.


Niklas med mitt hårband runt halsen.

2 kommentarer:

  1. Vilken manlig färg han fick på en av sina ballonger.

    ;)

    SvaraRadera
  2. hela kalaset var ju rosa och sedan runt blomman var det hellokittypyntning och sen var det ett hellokittyglas med sugrör i. Men det var kalas och ingen födelsedagsfika. Då skall det vara så fina färger=)Det var ju jag som ordnade allt. Lätt att det blir rosa och Hello kitty då. jag kan fixa ditt kalas när du fyller år om du vill. hahahahaha

    SvaraRadera