torsdag 24 april 2008

Ginatricotöppning

Mamma och jag stod utanför Ginatricot innan de öppnade idag kl 12:00. Det bara strömmade in tjejer ifrån ingenstans och klungan bara växte och växte. Sen öppnades grindarena och alla bara sprang in. Jag kom över de klänningar jag hade spanat på men hann inte till den sista. När jag kom fram till den fanns bara storlek 40 och 42 kvar=( men det kanske kommer in flera lite senare i veckan? Kan ju hoppas.


Bara tjejer stod i en klunga utanför Gina och väntade. Inte en ända kille syntes till.
Jag fick med mig lite shoppingpåsar hem. Lägger upp bilder senare idag på vad jag har köpt. Eller om ni skall ner på stan nu och bor i Västerås kan ni se mig i en ny röd sommarklänning;)

4 kommentarer:

  1. Haha, coolt att Gina har öppnat, synd att dom inte satsar på TOPMAN här alltså! man får åka till sthlm varje gång man ska handla ju ;( Sånt dåligt urval alltså... känns som västerås vill att man ska gå till HM & Jack ;( *tråkigt*

    Verkar som att det var en massa människor där iallafall ;) Haré greeeeejt

    SvaraRadera
  2. Men Max! Märks att du är kille. Gina har alltid funnits. Dom har bara bytt till större lokaler, därmed större utbud på kläder.
    Alla affärer kan inte få plats i Västerås men Västerås växer ju så det knakar. Nyss fick vi ju NwYorker. Bra! fast tjejaffär. Gör kankse inte dig glad. Du får fortsätta att åka till sthlm vilket betyder att så många inte har likadana kläder som dig=)Tänk så=)

    SvaraRadera
  3. Jag va åxå där men dom hade ju så hög musik å jag hade Zander med mig så jag gick därifrån.

    SvaraRadera
  4. Jag vet. Du var där med Minna. Jag stod i kön till omklädningsrummen. Kunde ej lämna min plats.

    SvaraRadera