fredag 18 april 2008

Kändisar!

Nu har tidningen kommit ut där jag är med. Först är jag med i panelen som ni ser här;




Marlene i panelen.


Sen är jag med i en reklamannons på en halvsida.


Här är redaktionen.. Johanna längst till vänster intervjuade mig. Glad och trevlig tjej. Erik Svensson är en superduktig fotograf som har fotat mig förut.

Denise Lindqvist. Det finns en Denise i huset där mamma och pappa bor. Har aldrig sett henne, men har för mig att mamma sa att hon jobbade på EGO. Undra om det är den här Denise?

4 kommentarer:

  1. Som sagt, du är pinsam.
    Undrar jag vad som hände med den söta, ÖDMJUKA tjejen som gick på rudbeck ?
    Nu är du bara, ja.. Pinsam!
    Tror du verkligen att du kommer någonstans med att hänga med Nalle ? Samt att vara med i en kass tidning?
    Nej du, skärp dig, klipp dig, skaffa dig ett jobb!

    SvaraRadera
  2. Jag är sötare än någonsin!!! Du verkar känna mig... (Men dock känna avsky för mig). Jag sakll lägga ut fler pinsamma bilder på bloggen på mig. Ett helt ego-album med bara bilder på söta mig!!!! Och mitt hår är underbart. Tjejer skulle kunna dö för mitt hår så nej tack. Ingen klipning här ditt jävla pulver=)

    SvaraRadera
  3. Du verkade uppenbarligen inte förstå att "klipp dig och skaffa ett jobb" är ett ordspråk som inte ska tas bokstavligen.. Tror inte ens du förstår vad ordet bokstavligen betyder, men värt ett försök iaf.

    SvaraRadera
  4. Tyst på dig! Du är inte välkommen här!

    SvaraRadera