lördag 26 april 2008

Mazarinbåten var en kärleksgåva

Fredagen var varm och solig. Denna dag följde även Gabriel med och åt frukost med mamma och mig.


Här sitter vi på Valsaren och äter.


Jag satt länge och kämpade med en skapelse. Det var en segelbåt gjord av en mazarin. Den gav jag till Gabriel i kärleksgåva. Vem blir inte glad av en mazarinbåt liksom? Daaaaa.


Alla tre gick till OKQ8 efteråt. I bakrunden kan vi se det taggiga taken som förut var min arbetsplats. Hej hej!


Gabriel sa att han bytt bort sin bil mot denna? Han undrade om jag skulle börja gråta. Eller hur!


När vi kom hem (utan mamma) la vi oss på gården. Här ligger alltså Gabriel på en ROSA filt, med en ROSA HELLO KITTYkudde och ett ROSA HELLO KITTYtäcke och löser ett ROSA sudoku. Fint tycker jag=)


Sen bytte vi Gabriel bil mot hans mammas bil eftersom det går att ta bort taket på den bilen. Vi åkte till Maxi Stormarknad och trodde vi var coola. (Vi VAR coola)

Innan vi körde bilen utan tak skulle den förståss tvättas. Biltvätten skrämde mig och den lät så mycket så jag hörde inte vad Gabriel sa. Han skrek allt vad han orkade men jag hörde ingenting.

Gabriel och Marlene i biltvätten:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar