fredag 18 april 2008

Ett hjärtligt vardagsdags-grattis

Ooo härliga Fredag. I dag är det ingen vanlig dag för det är min vardagsdag=)

Detta skall firas genom att köpa pressenter till mig själv. Och en vardagssång så klart;

[Påskharen:] Ett hjärtligt vardagsdags-grattis, Till Mig

[Hattmakarn:] Vem då?

[Påskharen:] Till mig

[Hattmakarn:] Jaså!

[Påskharen:] Ett hjärtligt vardagsdags-grattis, Till dig

[Hattmakarn:] Hursa?

[Påskharen:] Till dig

[Hattmakarn:] Vad bra!

[Påskharen:] Nu skålar vi i te och ropar ett fyrfaldigt hurra. Ett hjärtligt vardagsdags- grattisTiiiiiiiiiiiiiiiillDeeeeeeeeeeeeeej

3 kommentarer:

  1. Jag har läst din blogg ett tag nu, så tycker de är dags att jag skriver en liten kommentar. Du verkar stört skön tjejen :) Fortsätt med det du gör! krams

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen på tiden att du skrev en kommentar Elina! Jag forsätter absolut med det jag gör och mer blir det. Sommaren står framför mina fötter=) "Krams"

    SvaraRadera
  3. Vilken tur du tyckte det, då kanske jag ska börja lägga in nån kommentar då och då :) Och det låter helt underbart det, jag diggar verkligen din inställning! kramkram

    SvaraRadera