onsdag 9 april 2008

Äntligen kom dagen jag väntat på.

Min "gode vän" Ferdik är en stor bloggare. Han har bloggat länge nu. Jag började läsa hans blogg för ca ett år sedan. Jag startade Min blogg i november och den har växt fort på så kort tid. I går hade jag läsarrekord. Tack!

Förra veckan hände någonting, jag började klättra upp på bloggtoppen och låg hack i häl på Ferdik. Jag skickade terror-sms till honom och skrev att; snart är det dags för mig att gå om dig m.m.


Idag hände det. Jag har gått om Ferdik på bloggtoppen! Vill alltid minnas denna dag. Jag har förevigat ögonblicket på bild som för alltid kommer finns här på bloggen.


Grattis Marlene!!!! Hurra hurra hurra.

4 kommentarer:

  1. Grattis gumman!

    Det finns ett inlägg till i min blogg darling!

    ETT MÅSTE LIXOM! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha. Fan klockren du är!!!!! Ni andra som läser, gå in på liins blogg och läs henens grattande till mig. Hon är så söt!

    SvaraRadera
  3. Grattis snygging.Snart har jag 2 bloggar före dig hihi..

    SvaraRadera
  4. A men shit. Har du skapat en till blogg?!! Nu har du två mystiska bloggar att driva. ser att du är kille här med. dock inte samma.. Ha en bra dag. PUSS!

    SvaraRadera