tisdag 8 april 2008

wtf

Ehh.. Vill ni kommentera nåt så gör det gärna!

Stötte på en sida när jag gogglade efter "badrum bilder".
Jag vill inte utrycka mig..

Klicka här och se vad jag stötte på för sida.
OBS: (Klicka inte om du sitter med datorn på jobbet. Kommer någon in kan det misstolkas)

Men jag tycker ändå att det är oki. Mår hon bra av det skall hon absolut fortsätta ta sina "modellbilder". Man skall göra det man tycker är roligt.

PS: Bilderna när hon har på sig rosa plastbyxor och ligger i en rosa plast sacko-säck slår allt.

3 kommentarer:

  1. FY FAN!
    Vet inte om jag ska skratta eller gråta!

    SvaraRadera
  2. Alla har vi olika syn på vad som är vackert och vad som inte är vackert.
    "Mår hon bra av det skall hon absolut fortsätta ta sina "modellbilder" "

    det där är modell bilder, i en annan tappning dock.
    Alla står inte nakna i en sjö med händerna på brösten och skickar in till slitz.

    Skärp dig, du är pinsam.

    SvaraRadera
  3. Men jävla idiot!! Du skriver att du håller med mig, men ändå klankar du ned på mig. och mina bilder är fina och har ett budskap. Halt naturell. Vill du något mer kan du ju länka ditt namn istället för att vara anonym. PULVER!!

    Skärp dig, DU är pinsam!

    SvaraRadera