torsdag 10 januari 2008

Alexandra förstör våran hytt

Då var jag hemma och utvilad från den stora kryssningen. Snacka om att hålla igång många timmar i sträck. Vi var 7st tjejer som åkte. Jag hade med mig Alexandra som partykamrat=)
Alexandra förstörde våran hytt. Det första hon gör när vi kommer ombord och in i hytten är att försöka fälla ner sängen. Den gick inte ner helt så hon tryckte på som fan. Då hörs ett brak och Rebecca och Emma kommer in i våran hytt och undrar var det var som small. Alexandra hade då haft sönder våran papperskorg. Den stod under sängen och det var den som tog emot.



När vi skall åka hem gick hon på toa och satte på kranen under tiden. Saken var bara den att det var så gott som stopp i avloppet så vattnet svämmade över och ner på golvet. Säg inte till någon att det var vi som bodde i rum 6045!

2 kommentarer:

  1. fy fan vad du är snygg tjejen! har du efterfestene eller nått!? isf heter jag drittler där..! hade gärna velat snacka med dig! så härlig du verkar =)

    SvaraRadera
  2. A hatar alla papperskorgar. Det hänger kvar sen hon sov hos mig och jag bad henne trä en över huvudet.

    SvaraRadera