lördag 5 januari 2008

Cinderella med Arvingarna

Östersjöns hetaste dansgolv!

Ska nu ut och åka båt! Imorgon bär det av till Åland med Cinderella. Jag skall åka på kryssning fram och tillbaka. Jag gillar att åka med Cinderella. Den båten har det mesta att erbjuda. Imorgon kväll blir det ett stort utbud på musik man inte får missa. Från schlager till toppband, rock och jazz. Samt mat som höjs till skyarna.
Både The Real Group och Arvingarna spelar imorgon. Jag funderar på att dricka drinkar med Arvingarna. =) He he
Hoppas bara inte det blåser så mycket dagen efter. Gillar inte när båten gungar för mkt!! Jag vet aldrig om jag är bakis eller sjösjuk, känner ingen skillnad. Men det blir nog bra.

3 kommentarer:

  1. visste inte var jag skulle kommentera så jag gör det här, trodde att det var bara min familj som hade efternamnet zufic.

    SvaraRadera
  2. Jag heter som sagt också det=)Du skriver inte vem du är eller vart du bor? Zufic är ju inte så vanligt här i Sverige... Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är en kille från sthlm,
    är född här och föräldrarna är från f.d Jugoslavien, mamma e serb och pappa var kroat, kollade upp efternamnet i Kroatien och det är inte så vanligt där heller.
    Trodde aldrig det fanns i Sverige.
    Om du vill kan du skriva tebax till min mail deki08@hotmail.com
    kram

    SvaraRadera