måndag 31 mars 2008

Inför flytten imorgon

Inför flytten har vi varit och köpt lite saker. Imorgon är det dags. Då får vi nycklarna=)


Vi har varit på MIO och gjort värsta kapet. Vi har köpt:
Dubbelsäng och två nattduksbord till sovrummet.


En enklesäng till gästrummet.



och det tillsammans gick på lite under 3000 kr. Sjukt nöjd!

Sedan var vi och kollade på plantagen. Gabriel och jag var trötta och satt mest i solstolar och lekte att vi var utomlands. När min syster gick förbi sa vi:- En öl tack. En öl här borta tack.





Sen filmade jag min syster och hon blev sjukt irriterad. Ni kan se filmen här hur hon springer runt inne på plantagen och jag efter. Mamma tycker vi är pinsamma och ryter ifrån.

2 kommentarer:

  1. Hej, Fredrik och Rebecca här. Trots den romatiska looken på gästsängen har vi kommit fram till att vi gillar den och ser fram mot att testa den.

    (Bäst är att handbojorna går att låsa fast hälsar Rebecca)

    Ses yo.

    SvaraRadera
  2. Klart dem är fin. Jag älskar romantiken. Därför sängarna ser ut som dom gör. Rebecca skall ta min säng när jag flyttar. lika dan som den lilla vita. altså har ni två st ni kan tycka om...

    Appropå handbojor. klart dom går att låsa fast. Massa snirklar och hål dom går att fästa i.

    Så önskar jag dig lycka till med Rebecca eftersom jag tror du har 0 chans.

    Puss ferdik

    SvaraRadera