måndag 17 mars 2008

Hon från Farmen. Ni vet...

Hela morgonen har jag suttit och letat efter en bild på Farmen-Kristina. Men jag får bara en massa info om en annan Farmen-Kristina vars öde är mer trakiskt. Hon avled i tsunamikatastofen i Khao i Thailand 2004. Men vidare till den Kristina jag ville få fram.



Jag har suttit här och sökt och sökt och kan inte förstå att det inte finna något om henne. Men nu fann jag felet. Hon stavar inte Kristina som jag trodde. Inte häller Christina stavar hon, utan Qristina. MED Q!!!! Lika ovanligt som att min efternamn börjar på Z. Eller Ovanligare??
Efter allt sökande glömde jag orsaken till varför jag ville skriva om henne. Kanske mest för att ni skulle minnas.

4 kommentarer:

  1. Har du kvar planschen med henne på ditt rum?

    SvaraRadera
  2. Jag bytte ut den för ett tag sedan mot en annan på Robinsson-Bobba ;O)

    SvaraRadera
  3. Haha, Gud va gammalt inlägg. Va rolig jag är;)

    SvaraRadera