lördag 29 mars 2008

Jag skall vara med i tidningen

Dagen började med att Gabriel och jag var hos doktorn. Sedan ringde min mobil och jag fick helt oväntat åka in till stan för att prova klänningar som jag skall ha på min till en plåtning. Skall vara en reklam i en tidning. Jag hade ingen BH på mig, var osminkad och hade fettigt hår. Kändes inte så kul att prova fina klännigar då=(


Gabriel i väntrummet.




Den här bilden är fin tycker jag. Ser så lugn ut, och kolla min hudfärg. Fin va?


Håll tummarna att bilderna blir bra. Det blir förmodlingen på Måndag. Min kille Gabbie skall följa med. Han får ta lite kort så ni får se hur det gick för mig=)
Puss på er

9 kommentarer:

  1. Är bilden för style och det är student tema? Då är det säkert pojkvännen min som plåtar dig imorrn om vädret tillåter. Nästan bergsäker på det, lite kul att en blogg man kommer över, blir ett sammanträffande även hehe. Ska själv med och kika och assistera på plåtningen så vi syns säkert då=) /Rebecca

    SvaraRadera
  2. ser nästan lite ut som bröllopsklänning? eller är det student?:. blir nog säkert bra.:).. roligt att pröva klänningar med även fast man kanske inte känner sig så het. lycka till :)

    SvaraRadera
  3. Till Rebecca.
    Det stämmer bra det.Studentplåtning. Va roligt att du också kommer vara där. Det är inte allid killar förstår när man frågar om håret ligger bra.haha.
    Ses då!

    SvaraRadera
  4. Hej min kollega,jag läser din blogg ochså. Kram Classe

    SvaraRadera
  5. vadå ingen bh :S det ser jag ju att du har.

    SvaraRadera
  6. Appropå brudklänning, PAX på gudfar! :D

    SvaraRadera
  7. Till anonym.
    Det är ingen BH. Det jag har på mig är en sån med bara tyg. Den är köpt på barnavdelning, det är en topp med HelloKitty. Ibalnd ömmar brösten och då kan jag inte ha bh. Minns du när man fick tuttar i 6:an typ. Då hade man inte BH utan man hade tyg-toppar. Hoppas du fick ditt svar anonym...

    SvaraRadera
  8. Hellu. Ett tips bara, jag brukar få känsliga bröstvårtor ibland, då finns det en kräm att köpa på apoteket(kmr inte ihåg just nu vad den heter, ska kolla upp det) som är jättebra. Den tar bort ömheten på en gång.
    Lisa

    SvaraRadera
  9. tack för tipset Lisa. men det är hela brösten som ömmar och inte bröstvårtorna. BH:n vill äta upp mina tuttar känns det som. Det händer inte så ofta men ibland. då kör jag med min HelloKitty-topp. Funkar super. men kolla gärna upp vad krämen heter. kan ju skriva om den här på bloggen och tipsa andra tjejer. KRAM

    SvaraRadera