tisdag 4 mars 2008

Om jag kommer in?...

haha...jag kommer knappt ut.



Tror jag blivit kär.

Jag har blivit lite smått förälskad. Mums-Måns Zelmerlöw är glömd och björn Gustafsson har tagit hans plats.





Jag började gilla honom redan efter första gången han var med i Parlamentet. Men med tiden har han blivit grymmare och sötare. Jag glömmer aldrig när han satt där i Parlamentet och sa att hans kvinnliga förebild var hon på russinpaketet med dem härliga lockarna.


I näst sista avsnittet av melodifestivalen deltävlingarna satt han på en stol i slutet av programmet och drog upp tröjan.
- Kors i planeten (som Kristian Luuk brukar säga).






Vilka magrutor! Det var det sista jag väntade mig.

Jag undrar hur många tjejer han får nu?!

Och hur många nya killkompisar har han inte? Alla vill säkert hänga med honom i hopp om att få tjejerna som blir över.





Tycker ni också att han rockar?

Är glad över att det gått så bra för Björn.
Lycka Till
Här är lite samlade klipp för er som inte får nog.


Björn Gustafsson spelar brat i Parlamentet.



Björn Gustafsson sjunger i Linköping. En Sång till Carina Berg.



Björn Gustafsson melodifestivalen del 4. Glöggen.

1 kommentar:

  1. Hehe, jag tyckte faktiskt inte han var bra alls förut, men när han sjöng den låten där han typ friade till Carina Berg så tyckte jag att det var riktigt skoj ^^ Han får ta o göra fler saker i den klassen, så kommer nog jag att digga honom :)

    SvaraRadera