måndag 31 mars 2008

Modell för studentklänningar.

Idag fotade vi för en reklamannons som skall var med i en tidning. Jag fick ha på mig jättefina studentklänningar. Fick tårar i ögonen. Tänk om jag hade varit sådär fin på min egen student. På min student hade jag fult hår och så regnade det HELA dagen.
Klänningarna jag har på mig kommer ifrån Ursulas här i Västerås. Där kan man båda köpa och hyra finkläder till bal, student och bröllop. Ja ni fattar.( Det ligger mitt emot gamla Spicey hot)
Här sätter jag på mig min första klänning i butiken.


Fina stenar där fram.


På med jackan. Nu skall vi gå vidare.


Vi knallar upp till Västerås slott. Där upp väntar fotograf-Max och hans flickvän Rebecca.



Väl inne i slotten fick jag sitta i en trappa. Skulle se arg ut. (Attityd) Det var svårt. Gabriel menade på att jag skulle se ut som vanligt. Bitchig. Han är dum=(


Nästa klänning. Vi fortsätter att fotografera mig på lite olika ställen.


Max jobbar hårt.


Efteråt tog vi lite ploj-bidler utanför. Lite närbilder på mig. Tror en blev jättefin. Sedan tog vi även på mig och Gabbie tillsammans. Jag kommer lägga upp lite av resultaten här på bloggen.


När vi var klara drog vi in till stan och väntade på nästa fotograf. Nu skulle jag ta en bild till samma tidning där jag skall vara med i en panel i varje nummer.


Där står jag och ser dum ut.


Calle fotar utanför Arbetsförmedlingen-. Passar bra va? Haha
Bilden skulle vara streetbild. Avslappnad. Med jackan på. Jag kan lova att folk glodde.

3 kommentarer:

  1. Gahh, du är så snyyyyyyyyg!!!1!111!

    SvaraRadera
  2. Superfina bilder gumman. =)

    SvaraRadera
  3. Tack båda två. Fast Liin, du får se dom fina bilderna sen. Dem här är ju bara bakom-kulisserna-bilder. Men tack ändå. puss

    SvaraRadera