onsdag 19 mars 2008

Intervju


Idag har jag varit på en intervju för en ny tidning som kommer ut i Västerås. Den skall heta EGO och riktar sig till folk mellan 20-25 år. Tidningen skall handla om Västerås uteliv och vad som är på gång. I varje nummer finns det en panel som svarar på frågor. I den panelen finns människor som håller koll på läget och är rätt så coola. Jag är med i den panelen. Kommer även vara med i tidningen på annat vis längre fram i vår. Vad det är, får ni se då.

Jag tog med kameran för att ta kort på när jag intervjuades. Jag hade tömt minneskortet och laddat batterierna men sen glömde jag att kort. Kom på det efteråt, när intervjuaren hade gått. Typiskt!!

Nästa vecka är jag bokad inför en fotografering till min panelbild. Jag vet redan nu att bilden kommer att bli dålig och att jag får kommer få magsår så länge bilden syns i tidingen. Det vill säga ett halvår, ett år...om inte mer.


Varför ställer jag upp på saker som jag sedan kommer att få ångra?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar