måndag 17 mars 2008

Bikini 2008

Snart är det dags att börja tänka på vad man skall ha för bikini år 2008. Hur man ser ut för övrigt orkar jag inte bry mig om, om jag skall vara ärlig. Det får jag ta då…

Jag behöver inte tänka på bikini 2008 eftersom jag nästan har en egen bikini-shop hemma… Har någon form av bikini- och skofetisch vilket leder till att jag har en hel låda att välja mellan.. Men det är alltid roligt att köpa nya. New Yorker brukar ha billiga delar. Jag köpte en svart överdel med en rosa flamingo på för bara 69 kr.. KAP!




Det finns så söta och roliga bikinis som jag aldrig riktigt skulle våga ha på mig. Hittade några på
korsetten.se. Men den sista med badkjolen är given. Den vill jag ha.. fast i svart.


















4 kommentarer:

  1. Jag vill ha den med rött & vitt, helst med bikinin vid sidan om.

    SvaraRadera
  2. Men då är hon ju naken. Pfh... Vad menar du??

    SvaraRadera
  3. Baby du måste köpa den i vitt.skit het

    SvaraRadera
  4. Ja. fast i svart. Du vet att jag föredrar svart framför vitt. Vist vet du det! Annars jävlar! *andas*

    SvaraRadera